مبل سامی مبل
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مبل استیل چیست؟ مبل سلطنتی که با نام مبل استیل سامی مبل  نیز شناخته می‌شود،  یکی از محبوب‌ترین انواع مبل ها در خانواده‌های ایرانی است.  مبل‌های استیل یا سلطنتی، مبل‌های راحتی و مبل‌های کلاسیک سه نوع اصلی و رایج مبل‌هایی هستند که برای دکوراسیون منزل در طراحی داخلی خانه ها استفاده می‌شوند. مبل های استیل، در مقایسه با مبل های راحتی، از ابر کمتری در ساختار خود استفاده می‌کنند.  این مبل‌ها با نسبت بیشتری از چوب ساخته شده‌اند و قیمت مبلمان و نوع چوب مورد استفاده برای این نوع مبل ها ممکن است بسیار متفاوت باشد.  چوب سفید، گردو و راش رایج ترین انواع چوب های مورد استفاده در مبل های سلطنتی هستند. مبل های استیل یا سلطنتی در مقایسه با مبل های راحتی، دوام بیشتری دارند زیرا چوب بیشتری در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود.   اگر خانه و یا محل زندگی شما فضای محدودی دارد،  خرید مبل سلطنتی توصیه نمی‌شود.

 ارتفاع مبل های سلطنتی به طور قابل توجهی بسیار بیشتر از مبل های راحتی است و فضای بیشتری را اشغال می‌کند. با این حال اگر به زندگی مجلل و تشریفاتی و سلطنتی علاقه دارید، مبل‌های استیل شکوه و جلوه ای منحصر به فرد به خانه شما می‌بخشد. ویژگی های مبل استیل مبلمان استیل دارای ظرافت منحصر به فردی هستند.  به طور معمول، پایه‌ها و دستگیره‌های مبل استیل یا سلطنتی شامل نقوش تزئین شده و طرح های رنگی درخشان است که این یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مبل‌ها و تفاوت کلیدی بین مبل راحتی و مبل سلطنتی است.  معمولاً برای ساخت پایه و دسته مبل‌های سلطنتی از تکنیک های حکاکی دستی و منبت کاری استفاده می‌شود.  هزینه گل‌های منبت کاری را نیز می‌توان با متغیرهایی مانند اندازه و سطح طراحی دقیق آنها تعیین کرد.

نباید هیچ حرکتی در پایه‌های مبل وجود داشته باشد. در سطح مبل هیچ گونه ناهمواری وجود نداشته باشد. بررسی تاج مبل به منظور اطمینان از عدم وجود خراش، ساییدگی و یا خرابی  ضروری است. طرح منبت کاری تاج و دسته‌ها باید مکمل یکدیگر باشند.





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: